9 Şubat 2012 Perşembe

DUMAN'IN SOBA SEVDASI

Duman acaip bir kedi..Kendine has alışkanlıkları,takıntıları ve vazgeçilmezleri var.
Kış günlerinde gözlem olanağı daha çok olduğu için benim bile aa dediğim yeni huylarını keşfediyorum
Dün geceyarısı saat bir civarlarıydı..Duman'la birlikte yatmaya  gittik...( diyorum çünkü yeni aldığım bir sepeti kendine uyku evi edindi ve o sepette benim odamda duruyor)
Saat 13.00...Duman hala o sepetin  içinde  horul horul  uyuyor
Ve neden uyuduğunu da  çok iyi biliyorum:))
Bu kuzine sobayı kurduğumuzdan beri Duman önünden ayrılmıyor
Yeni moda da önüne dikilip şekerleme yaparak ısınmak
Bütün gün sobanın başında hafiften sallanarak gözler kapalı iç geçmiş vaziyette uyukluyor
Ve bugün sobayı yakmadım
Duman hala o sepetin içinde
Soba yoksa Duman da ortada yok..Yataktan bile çıkmadı anlayacağınız:)

12 yorum:

  1. kedişlerin ayakta uyuklamalarına bayılıyorum:) maşallah... çok güzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyiflerin efendisi bu kediler
      Her güzelliği bilirler

      Blogunuzu çok beğendim
      İçerik harika
      Görüşmek üzere,sevgiler

      Sil
  2. Tam mayışmışken sıkıştırmaya bayılıyorum mırıldayan kedileri:) Benim yerime ısırın şunu:))Benimki de alaturka tuvaleti kullanmayı öğrendi.Kimi gördü nasıl öğrendi bilmiyoruz.Bizi korkutmaya başladı resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Sevgili Sasha

      Kedilerle ilgili bir kitap yazsaydım eğer
      bitiremezdim herhalde
      Her yeni kedi farklı bir davranış demek
      Tuvalet olayı da ayrı bir muamma
      Bir tasarımcı olsaydım kedili evler için kullanabilecekleri tuvalet vitrifiyeleri tasarlamak isterdim
      Genel kanım şudur:
      Kediler tuvaleti erkeklerden daha temiz kullanıyorlar:)

      Kedinize ve size sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  3. Kedilerle yaşayanlar her gün yeni bir şeyler öğrenmeye şaşırmaya hazırlıklı olmalılar. 6 yıllık ev arkadaşım Tagaddi bile beni şaşırtmayı başarıyor her seferinde. Duman'ı ve saz arkadaşlarını (!) öptüm,sıkıştırdım,patalarından nasibimi aldım kaçtım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Colette


      Her kedi farklı karakter,farklı beceriye sahip
      anlamak ve ayırmak lazım elbet...Ve.....
      Tagaddi... Ne kadar ilginç bir isim
      Bir yerlerde okumuştum kediler isimlerini beğenmezlerse belli ederlermiş diye:)

      Tagaddi'ye ve size derin sevgilerimi yolluyorum
      Patalı günler:)

      Sil
  4. Sevgili arkadaşım Tagaddi nev-i şahsına münhasır bir kedi olup adı da pek az bilinen Arapça bir sözcüktür:))) Ayrıntılı bilgi için,
    http://evimiseviyorum-colette.blogspot.com/2011/03/tekirlerin-en-havals-tagaddi-hanmefendi.html

    YanıtlaSil
  5. aysunberktayozmen17 Şubat 2012 00:32

    Bizim de Duman adında bir kedimiz vardı. Daha doğrusu kızımın kedisi. Bir seneliğine bizim evde kalıyordu,bir sene henüz dolmuştu ki hastaladı. Kaybettik onu.Üzüntüsü hala içimizde.Duman, bizim dumanımıza çok benziyor.Onu görmüş gibi oldum.Dumanınıza sağlıklı bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aysun
      Sizi çok iyi anlıyorum
      Benim ilk Dumanım 10 yaşında belediye zehiri ile 29ekim 1996 da Erenköy de öldü
      Hiç unutmadık sevgisi kalbimizin bir köşesinde hep duracak.....
      Belki çocukça ama bir tutam tüyü hala duruyor


      Sağlıklı ömür temennilerinize çok teşekkür ediyorum
      Sevgiler

      Sil
  6. Bloguma uğramışsınız: Memnun oldum:))
    Kediyle ilgili bir uyarım var. Sobayı yakmadığınızda üzerine çıkmasına asla izin vermeyin. Ben çocukken annem üşenmiş yazın sobayı kaldırtmamıştı. Sonbaharda yakmaya başladığımız günlerden birinde, kedim kucağımdan sobanın diğer tarafına geçmek için basıverdi ön patilerini sıcak sobaya. Havada yakalayıp arka patileri kurtardım ama ne çare. Günlerce diş macunu sürülü patileriyle tavşan oturuşuyla oturdu fukaram. Bir daha da ısınmak için bile yaklaşmadı:(
    Yaptığınız güzel şeyleri zevkle izleyeceğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi uyarınız için çok teşekkür ediyorum
      Sevgiler,görüşmek üzere

      Sil