31 Aralık 2013 Salı

yılın son gün batımını yakalamak


Merhabalar
şaka gibi
koca bir yıl olmuş
bir gittim
gidiş o gidiş
elim bir türlü bloga değemedi
hep ertesi gün derken
araya giren zaman beni oyundan attı
2013 tuhaf bir yıl oldu gerçekten
sonuç herkeste bir keyifsizlik
umarım ve dilerim ki yarından sonra herşey bir başka olsun gönlümüzde

Bugün hava muhteşemdi
yapmayı düşündüğüm çelenk için kozalak lazım olunca
uzunca bir yürüyüş yapıp bol bol resim çektim
ne yapayım
Ege burası
güneşler içindeyken yeniyıl modunu yakalamak çok zor
daha doğrusu insanın içinden gelmiyor
eteğe yapışacak çocuk da olmayınca
yılbaşı hobiden öte gidemiyor ben de
Herkese mutlu yıllar



























                         topladığım kozalaklarla çekirdek ailemizin kapı çelengi böyle bir şey oldu

                




















26 yorum:

  1. Yokluğunuz hissediliyordu ,dilerim bu yıl daha çok birlikte oluruz.
    Mutlu yıllar!
    ps. çelenk şahane!!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bende senin gibi blog kaçaklarından oldum ama yavaş yavaş yaşamım düzene giriyor tabi en başta evimi toparlamak gerekiyordu şu anda evde tadilat seslerinden kendimi duyamazken Nette gezmeyi kaçış saydım sana rastlamak güzel umarım bu yıl güzellikleri paylaşırız Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Thanks alot
    pleas share another projects
    you can visit my topics in my website from this url
    شركة صيانة افران بجدة
    شركة صيانة افران الغاز

    YanıtlaSil
  4. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    RMA

    YanıtlaSil